Ostatné články

Nie je muž, ako muž

Ženy majú radi nákupy oblečenia a kozmetiky. Ak sa spýtate muža, čo dokáže zlákať jeho, väčšinou je odpoveď podobná, ak nie rovnaká. Mužov by sme mohli rozdeliť do dvoch skupín, ak neberieme do úvahy tých, ktorí sa o nič nezaujímajú a čas trávia len pred televízorom.

Väčšina mužov sa zaujíma o techniku. Televízory, mobily, počítače, to je oblasť, ktorá je pre muža zaujímavá, a ktorá im niečo hovorí. Druhú skupinu tvoria muži, ktorí sú domácimi kutilmi, a ktorí sa radi vyberú do obchodu so záhradnou technikou či špecializovaným náradím.

Väčšina mužov 21.storočia sa však prikláňa k prvej alternatíve, a tou je výpočtová technika. Ak sa spýtate mladého muža na technickú špecifikáciu notebooku lenovo, väčšina ihneď bez zaváhania na Vás vybalí všetky informácie, ktoré si samozrejme naštuduje na internete. Ako prvý vám povie, že tieto notebooky sú veľmi kvalitné, pretože sú výrobkom IBM. Nuž a muž, ktorý zmieni EliteBook, bude zaiste manažér, či profesionálni IT pracovník.

Ak muž povie, že miluje náradie a techniku, je jasné, že ide o muža, ktorí miluje manuálnu prácu. V jeho garáži okrem výkonného auta nechýba motorová kosačka, krovinorez, motorová píla, a samozrejme celá skriňa s náradím. Ak pri nákupe objaví nejaký nový typ náradia, ani chvíľu neváha a musí si ho kúpiť. Ak práve nemá dostatok finančných prostriedkov, požiada o rýchlu pôžičku.