Peniaze a práca

Ako vytvoriť webovú stránku pre e-shop?

Vytvoriť webovú stránku nie je náročné, pretože na to dnes existuje množstvo šablón a platforiem. Avšak vybudovanie internetového obchodu je omnoho náročnejšie. Vyžaduje si to predovšetkým, aby sme vytvorili prehľadný, graficky ucelený priestor s rýchlym chodom, ktorý bude bezproblémovo fungovať 24 hodín, 7 dní v týždni. Ako vytvoriť funkčnú webovú prezentáciu pre e-shop?

Stručný návod ako na webovú stránku pre e-shop

Veľmi dôležité, ešte predtým ako si webovú stránku vytvoríte, je určiť si ako sa bude volať vaša doména. Ide vlastne o názov pod ktorým vás budú vedieť zákazníci nájsť. Malo by ísť o názov, ktorý sa dá jednoducho zapamätať, obsahuje kľúčové slovo (teda napríklad predmet podnikania) alebo meno vaše alebo meno firmy. Následne je potrebné vybrať si hosting – teda priestor, kde bude uložená vaša webová stránka.

Pri tvorbe e-shopu je nesmierne podstatné prepojenie e-shopu so skladom, aby mohol plnohodnotne fungovať. Tieto jednotlivé súčasti je možné vytvoriť prostredníctvom doplnkov na stránku, ale môžete si tiež zaplatiť služby profesionála. Profesionál vám dokáže väčšinu úkonov plne zautomatizovať vďaka čomu bude internetový obchod fungovať nezávisle od vás a vy budete sledovať, či všetko funguje v poriadku.

Ak chcete vytvoriť niečo unikátne, odporúčame zvoliť zaujímavú grafiku. Tú si tiež viete vytvoriť samostatne alebo si najať profesionála. Veľmi dôležité je aj to kto bude fotiť jednotlivé produkty a ako ich budete opisovať. Všetky tieto detaily spolu s komunikáciou a expresným riešením problémov môžu viesť k úspešnému e-shopu.

Webová prezentácia na sociálnych sieťach

Okrem tvorby webovej prezentácie je nesmierne podstatné prezentovať vaše internetové podnikanie aj prostredníctvom sociálnych sietí. Touto cestou môžete cieliť na vašich potenciálnych zákazníkov a získať omnoho väčšiu zákaznícku základňu. Dôležité je tvoriť kvalitný obsah a komunikovať pravidelne prostredníctvom príspevkov a tiež aj príbehov.

Rovnako môžete takouto cestou motivovať k nákupu tým, že budete predstavovať novinky, či ponúkať zľavové kódy. Následne stačí pridať link, aby bolo pre zákazníkov jednoduché prejsť zo sociálnych sietí priamo na nakupovanie na vašom e-shope. Touto cestou môžete takmer zadarmo získať množstvo nových zákazníkov.