Peniaze a práca

Zarábajte ešte viac vďaka efektívnej reklame

Obchodná stratégia je dôležitejšia než čokoľvek iné. Na to, aby ste zbohatli, potrebujete prehodnotiť kam poputujú vaše peniaze. Je naozaj výhodné refinancovať?

write-593333_640

Nedarí sa vám? Zmeňte stratégiu!

Už v 19. storočí známy český podnikateľ, Tomáš Baťa, tvrdil, že základom úspechu v tejto brandži je kvalitná reklama. Ekonomikou hýbu šikovnejší a nikto vám nič na 100% negarantuje. Čo však s istotou môžeme tvrdiť je fakt, že ak o vašom produkte nebude nikto vedieť, nikdy sa nepredá. Z tohto dôvodu je vhodné premyslieť si ako ďalej naložíte s vaším kapitálom. Orientujete sa len na samotný produkt alebo službu, ale zlyhal vám marketing. Nemajte strach byť pár mesiacov v strate a vrazte do reklamy aspoň 30% úspor!

Kľúčom je cieľové publikum

Jednoducho povedané, najprv si treba veľmi dobre premyslieť, kde bude vaša reklama umiestnená. Predstavte si situáciu, že predávate bábiky, ktoré dokážu reagovať na podnety zvonku. Asi vám je jasné, že hoci vložíte tisíce eur do reklamy počas večerných správ, dopyt po vašom produkte nenarastie tak, ako keby ste vložili menšiu čiastku do reklamy v čase, keď televízia vysiela rozprávky. Orientujte sa na konkrétnych potenciálnych zákazníkov a nevyhadzujte viac peniaze do vetra. 

Váš prístup, váš zisk

Pri podnikaní peniaze nesmú byť vašou jedinou vidinou. Dôležitý je práve váš vzťah so zákazníkmi. Ak budú klienti spokojní s prístupom zamestnancov, získate propagáciu grátis. Dobrú reklamu nerobí len kvalitný slogan, plagát či video, ale predovšetkým spokojní kupujúci.

Ukážte, v čom ste lepší

Spomínala som váš imaginárny produkt, bábiky reagujúce na podnety zvonku. Dajte zákazníkom najavo, prečo sú práve vaše bábiky lepšie, než tie od konkurencie. Poukážte na to, že tie z vašej dielne sú na rozdiel od ostatných interaktívne. Vytvorte si značku, ktorá sa predá svojou odlišnosťou. Na trhu je stále množstvo výrobkov podobného charakteru, ale na konci vždy víťazia tie s malým detailom navyše.

Foto: pixabay.com