Hľadáte jednoduchú a účinnú reklamu? Zamierte na Facebook

Zhruba pred 20 rokmi sa internet za tak veľkú súčasť nášho života určite nepovažoval. V USA mal však už v roku 1997 viac ako 50 miliónov užívateľov. Od januára roku 2009 sa spoločnosti Facebook v priebehu jedného roka podarilo získať viac ako 150 miliónov užívateľov, čo je viac ako 145 %-rast.

Dnes je to samozrejme inak aj u nás. Ak ste majiteľom firmy, mali by ste Facebook a reklamu na Googli začať považovať za hlavnú súčasť vašej úspešnej podnikovej stratégie. Povieme vám prečo.

Jednoduchý prostriedok na podnikanie

Niečo ako internetová stránka s vyššou interakciou. Má obrovský globálny dosah, čo sa každému podniku asi veľmi hodí. Skôr než ale zvážite využívanie reklamy na Facebooku pre váš biznis, mali by ste vedieť aj nasledovné.

Ako používať stránky sociálnych sietí na riadenie podnikania

Pred otvorením účtu a jeho aktivovaním je dôležité zvážiť, čo ponúka každý web a ako môžete využiť jeho zdroje. Urobte si trochu času a analyzujte, aká je vaša existujúca stratégia sociálnych médií. Zistite, ktoré nástroje sú najlepšie pre vašu demografickú skupinu. Bez úplne rozvinutého plánu pre vašu aktivitu v oblasti sociálnych sietí by ste mohli skončiť meandrovaním a stratiť tak zbytočne veľa času. Položte si otázky typu:

  • Ktoré stránky chcem mať?
  • Kto spravuje moju stránku?
  • Kto má prístup na moju stránku?
  • Kto bude osobnosťou mojej stránky?

Výber webových stránok

Po odpovedi na tieto otázky si môžete vybrať, ktoré sociálne siete alebo stránky by najlepšie spĺňali požiadavky vašej stratégie. Hoci majú mnohé stránky podobnú povahu, môžu byť rozdelené podľa rôznych účelov, ktorým slúžia. Jedná sa o základné typy sociálnych sietí. Platené, zdarma a špeciálne.

Komunikácia

Marketing prostredníctvom sociálnych sietí nie je ani tak o predaji vášho produktu, ako o zapájaní vašich návštevníkov do akcie. Musíte premýšľať nad svojim produktom, ako ho do tejto debaty vložiť. Cieľom komunitného prostredia sociálnych sietí je predsa poskytnúť platformu pre otvorený a čestný rozhovor. Ak tam bude vhodne zakomponovaný váš produkt alebo služba, nič sa nestane, práve naopak.

Spoločnosti, ktoré konvertujú návštevnosť na konkrétne sumy a využívajú vďaka tomu vo svojom obchode rýchlu medzinárodnú prepravu, sú tie, ktoré najviac komunikujú s používateľmi sociálnych sietí  a často publikujú obsah súvisiaci s ich značkou. Vyskúšajte to aj vy. Funguje to!

Foto: pixabay.com

V redakcii odporúčame:

Tipsport je stávka na istotu! Získajte vstupný bonus až 4 000 € a sledujte TV prenosy zadarmo!