Ako sa zo zákazníka môže stať influencer

Online marketing a jeho vplyv sa stal extrémne efektívnym spôsobom, ako osloviť spotrebiteľov. Sú vnímaní ako odborníci vo svojom odvetví, takže ak sa ich výrobok páči, spotrebitelia ho budú pravdepodobne kupovať. To znamená, že aj influencer patrí medzi kvalitné marketingové nástroje.

Existuje však spôsob, ako získať ešte autentickejší pocit a to je to, že váš zákazník je sám influencerom.

Ak zákazník má váš produkt rád, bude o tom samozrejme chcieť hovoriť a tým, že mu poskytne možnosť rozprávať o svojich pocitoch, ľahšie získate ďalších zákazníkov. Presvedčte zákazníka, že jeho spätná väzba je pre vás dôležitá a on vám ju s radosťou poskytne.

Využívajte email, kontaktné formuláre alebo sociálne siete. Vďaka nim spravíte zo zákazníka influencera. Jedná sa o jednoduchý, nákladovo efektívny spôsob, ako osloviť potenciálnych zákazníkov, pretože používate systémy, ktoré už existujú a využívajú sa prakticky nepretržite. Úzky vzťah s vašimi zákazníkmi im tiež prináša pocit, že sú cenní a budú vám ochotní pomôcť a propagovať vašu značku.

Foto: pixabay.com

V redakcii odporúčame:

Tipsport je stávka na istotu! Získajte vstupný bonus až 4 000 € a sledujte TV prenosy zadarmo!